Oferta Produse
Portofoliu Clienti
Informatii

Program gestiune stocuri, contabilitate primara, facturare si vanzare pentru magazin

 

Soft Restaurant Bar POB Soft HoReCa

 

POB Soft HoReCa este solutia ideala de gestiune, vanzare si contabilitate primara pentru afaceri de tip restaurant, bar, cafenea.

Cu ajutorul softului veti putea gestiona procesele de la receptia produselor (marfa, produse finite, consumabile) la pregatirea preparatelor pe baza de reteta, de la configurarea rapida a meniului si a meselor pana la rapoarte specifice

POB Soft HoReCa este format din interfata de vanzare POB HoReCa si interfata de gestiune POB Backoffice.

 

 

Interfata POB HoReCa este destinata vanzarii.

Interfata de vanzare permite:

  •  adaugarea produselor pe bon prin poza sugestiva, dupa denumire sau prin scanarea codurilor de bare;
  •  adaugarea comenzilor in asteptare;

Ex. Sambata clientul nostru doreste o masa organizata pentru 12 persoane si doreste meniul X. Softul emite un bon de comanda si un bon fiscal cu avasul

  • configurarea spatiului de vanzare si a numarului de mese

Ex: Bar - 8 mese, Terasa, 30 mese

  • configurarea meselor si a spatiului cu poza reala a locatiei sau a meselor

Ex: poza

  •  adaugarea informatiilor pe un produs si tiparirea pe nota de plata:

Ex: Gyros pui - "Fara maioneza si ceapa"

  •  transferul produselor de la o masa la alta;
  •  rapoarte tura;
  •  emitere factura fiscala;
  •  emitere factura de retur;
  • conectare la casele de marcat cu jurnal electronic si transmitere ANAF
  • autentificare utilizator pe baza cartelelor;
  •  incasare prin metode multiple: cash, card, tichet, protocol;
  •  conectare la imprimanta termica. Se pot seta imprimante multiple: bar, bucatarie etc.

Interfata POB Backoffice este destinata pentru gestiune si contabilitate primara

 

Interfata de gestiune permite:

  • creare nomenclator produse;
  • creare nomenclator furnizori. Adaugare furnizor pe baza CUI;
  • creare nomenclator clienti. Adaugare client persoana juridica pe baza CUI;
  • adaugare receptie marfa si intocmire NIR. Soft-ul spliteaza la tiparirea NIR-ului produsele pe cote de TVA ( 9%, 19%) precum si pe conturi contabile (merfa, materii prime, consumabile)
  • intocmire documente de iesire: factura, aviz, bon de consum, nota de transfer. Intocmire factura in baza bonului. Intocmire factura in baza a mai multor avize/protocoale
  • adaugare retetar pentru produse finite
  • creare raport de productie si bon de consum
  • creare documente Registru de gestiune, Registru de casa
  • rapoarte specifice: vanzari, stoc, fise marfa, fisa furnizor, client etc.