Oferta Produse
Portofoliu Clienti
Informatii

Program gestiune stocuri, contabilitate primara, facturare si vanzare pentru magazin

Program Gestiune Magazin PRO - POB Soft Retail

 

Rating: 4.5 star of 5 (120votes)

 

POB Soft Retail este solutia ideala pentru gestionarea magazinului dumneavoastra. Indiferent de tipul de magazin pe care il gestionati: magazin alimentar, magazin marochinarie, magazin 1001 articole, magazin electrice si constructii, magazin tutungerie, magazin fitosanitare sau farmacie veterinara,  POB Soft Retail este solutia ideala.

Prin intermediul unor interfete grafice intuitive, special concepute pentru a fi usor de utilizat, programul POB Soft Retail este simplu de folosit oricare ar fi nivelul de instruire în domeniul comertului si IT.

Fiind format din 3 module: POB Server, POB Backofiice si POB Retail, suita POB Soft permite configurarea unor retele complexe.

 

POB Soft Retail - Aspect & Caracteristici

 

Atat programul de vanzare POB Retail cat si programul de gestiune POB Backoffice, interfete ce fac parte din suita POB Soft Retail, sunt construite cu un design modern, cu butoane colorate, atent denumite.

POB Retail - Interfata de vanzare

Este conceputa pentru a minimiza erorile umane si pentru a optimiza fluxul vanzarilor prin intermediul unor functii precum:
- Emitere bon fiscal din interfata software;
- Adaugarea produselor pe bon prin scanarea codului de bare
- Adaugarea produselor pe bon prin cautarea produsului dupa denumire;
- Adaugarea produselor pe bon prin identificare pe baza pozei; Incasarea prin metode multiple: cash, card, bon, protocol;
- Vizualizare raport de tura detaliat pe bon, produse sau modalitatea de incasare.

POB Backoffice - Interfata de gestiune

Este un modul de management care are capacitatea de a retine, organiza si planifica resursele si activitatile dumneavoastra prin:
- Receptie marfa si emitere NIR;
- Intocmire aviz, factura si chitanta;
- Nomenclator produse, furnizori, clienti;
- Gestionarea stocurilor;
- Vizualizare rapoarte statistice;
- Intocmire comanda furnizor pe baza stocului si a vanzarilor din ultima perioada;

Ne facem remarcati pe piata solutiilor de gestiune din Romania prin functii precum:

 

Configurarea rapida a produselor din magazin.

Produsele din magazinul dumneavoastra pot fi rapid adaugate cu ajutorul Asistentului ONline. Acesta cunoaste pe 50000 de produse din toate domeniile de activitate. Afla mai multe detalii accesand pagina Asistent ONline

 

Imprimare personalizata de coduri de bare

Cu POB Soft Retail, imprimati propriile coduri de bare personalizate si etichete într-o varietate de forme si dimensiuni. Imbunatateste viteza de identificare, vanzare si receptie a produselor prin aplicarea codurilor de bare.

 

Configurari complexe

Fiind format din 3 module: vanzare, gestiune si server, cu POB Soft Retail pot fi configurare retele complexe. Se pot confgura mai multe puncte de vanzare si de gestiune atat in magazin cat si in exteriorul sau. Controlul stocurilor

 

Controlul total al stocului.

Programul poate fi setat in doua moduri:
1. Stoc contabil – programul este folosit pentru eficientizarea vanzarii si intocmirea receptiilor. Stocul este tinut in continuare de catre contabil;
2. Stoc control – cu introducerea stocului initial, modificicarea stocului in baza receptiilor si a vanzarilor, generarea proceselor verbale de modificare pret atunci cand modificam pretul de vanzare al produselor si generarea automata a raportului Registru de gestiune.

 

Inventar fara a inchide magazinul

Cu POB Soft Retail nu este nevoie sa inchideti magazinul pentru a face inventarul. Dupa inceperea inventarului programul ajusteaza automat stocul produselor vandute/receptionate.

 

Analiza & Raportare

Cu ajutorul programului de gestiune magazin POB Soft Retail managerii pot lua decizii bazate pe cifre concrete nu pe presupuneri. Determinati produsele cel mai bine vandute, cele mai profitabile dar si produsele care nu au fost vandute in ultima perioada si intocmeste cu usurinta raportele aferente.

 

Genereaza comenzi de aprovizionare

Comanda optima de aprovizionare este generata automat pe baza stocului maxim si a stocului existent din magazin. Stocul maxim poate fi reglat de catre program analizand rulajul produsului intr-o perioada data, sau poate fi introdus de catre administrator.

 

Fidelizarea clientilor

Fidelizarea clientilor prin acordarea pacheteleor personalizate de discount procentual sau valoric.

 

Cerinte minime de sistem

PROCESOR INTEL CU O FRECVENTA DE 1200 MHZ, 1024 MB RAM,2 GB SPATIU LIBER PE DISC, SISTEM DE OPERARE: Windows XP/Windows 7/8/10